Cara Padan Akaun Facebook

Incredible Cara Padan Akaun Facebook Ideas. Jika anda mempunyai akses facebook kepada halaman dalam pengalaman halaman baharu: Sebagai contoh dengan menetapkan semula kata laluan.

Cara Padam Akaun Facebook
Cara Padam Akaun Facebook from akupakarblog.blogspot.com

Berikut adalah cara padam akaun facebook melalui handphone anda. Jika boleh, gunakan komputer yang anda telah log masuk facebook sebelumnya. View the profiles of people named cara padan.

Klik Privasi, Kemudian Klik Maklumat Facebook.


Pertama, anda perlu mengenalpasti akaun anda. Caranya, pada halaman profil anda, klik pada anak panah yang kecil ke bawah (terletak di sebelah kanan atas) dan pilih tetapan (settings). View the profiles of people named cara padan.

Di Halaman Tetapan Akaun Am (General Account.


Join facebook to connect with cara padan and others you may know. Cara tutup akaun facebook padam delete deactivate cara dapatkan facebook pabila temporarily locked cerita budak sepet cara delete fb sendiri kalau sendiri viral media. Pada bahagian profil akaun tersebut, terdapat butang denngan 3 titik.

Jika Boleh, Gunakan Komputer Yang Anda Telah Log Masuk Facebook Sebelumnya.


Di video kali ini saya memberikan tutorial cara padam akaun facebook terbaru 2022subscribe untuk membantu perkembangan channel ini. Cara padam akaun facebook secara permanen masuk ke akaun facebook anda klik pengaturan klik informasi facebook di kolom kiri klik penonaktifan dan penghapusan pilih. Klik maklumat facebook anda dalam lajur kiri.

Slot Perkongsian, Saya Nak Kongsi Satu Lagi Cara Bagaimana Nak Padam Akaun Facebook.


Pergi ke halaman anda dan klik tetapan halaman di bahagian bawah sebelah kiri. Sehingga hari ini, facebook masih menjadi. Facebook gives people the power to share.

Sebagai Contoh Dengan Menetapkan Semula Kata Laluan.


Cara tutup akaun facebook padam delete deactivate jika sudah lama ada akaun facebook ada masanya kita dikecam. Pada menu, pilih pada setting & privacy shortcuts kemudian scroll ke bawah. Padam facebook melalui desktop version (pc atau laptop) log masuk ke akaun fb anda bawa cursor anda ke bahagian kanan sebelah atas, dan klik butang berlogo tanda soal bernama.

Belum ada Komentar untuk "Cara Padan Akaun Facebook"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel