Cara Nak Beli Rfid Tag

+11 Cara Nak Beli Rfid Tag References. Berita baiknya, kita boleh mendapatkan smarttag ni daripada 4 portal membeli belah malaysia yang popular di internet seperti di: Bateri 9v dalam smart tag tu cepat sangat habis.

Cara Beli & Aktif TNG RFID Tag Di TNG eWallet cik sukα taip
Cara Beli & Aktif TNG RFID Tag Di TNG eWallet cik sukα taip from ciksukataip.blogspot.com

Siapa yang boleh mohon rfid? Masukkan nombor tag rfid 3. Kalau anda nak order secara online anda boleh dapatkan dari laman web ini.

Tahukah Anda, Pembayaran Tol Menggunakan Teknologi Rfid Untuk Kenderaan Ringan Akan Dilaksanakan Di Laluan Juru, Pulau Pinang Sehingga Ke Skudai, Johor Di Le.


Klik pada ikon rfid pada aplikasi touch n go ewallet. Buka aplikasi touch;n go ewallet anda (android / ios) pada menu utama klik pada ikon rfid pada aplikasi touch n go ewallet klik pada butang ‘activate’ isikan dan semak. Log masuk akaun portal rfid anda.

Untuk Mengaktifkan Rfid, Ikuti Langkah Berikut:


Cara activate tag rfid touch n go. Buka pelekat tampalkan pada lampu aktifkan tag di laman web touch ‘n go atau touch ‘n go ewallet masukkan maklumat kenderaan dan daftar nombor siri rfid menerusi. Apa lagi terus beli dan harini dah sampai.

Sila Ke Pautan Berikut Untuk Membuat Pembelian.


Bateri 9v dalam smart tag tu cepat sangat habis. Klik pada ikon rfid pada aplikasi touch n go ewallet klik pada butang. Boleh juga beli melalui platform.

Masukkan Emel Dan Kata Laluan Pilih Butiran Kenderaan Anda Klik Pada Butang ‘Actions’ Pilih ‘Terminate.


Semak berita terkini tentang cara beli smart tag, cari laporan berita cara beli smart tag, dan dapatkan berita, ulasan, gambar dan video yang lebih relevan di wapcar. Berita baiknya, kita boleh mendapatkan smarttag ni daripada 4 portal membeli belah malaysia yang popular di internet seperti di: Siapa yang boleh mohon rfid?

Selepas Anda Menerima Tempahan Anda, Apa Yang Pelru Anda Lakukan Adalah Activate Sistem Ini Melalui Aplikasi Touch N Go Dan Klik Butang.


Log masuk akaun touch’n go ewallet anda pada menu utama klik pada ikon toll seterusnya pilih pada rfid kemudian klik pada. Cuma 6 langkah mudah sahaja yang diperlukan untuk anda aktifkan tag rfid yang telah anda terima: Bagi yang dah pasang pelekat rfid tapi asyik ada masalah nak detect, jom abang kongsikan rahsia dan step lekat tag rfid yang betul.

Belum ada Komentar untuk "Cara Nak Beli Rfid Tag"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel